• Nu kör vi!

    Hoppas att alla har haft en skön, avkopplande sommar med massor av fotboll både för era tjejer själva och på TV! Vi har peppats av våra landslags framgångar under EM och i OS och är superladdade inför hösten! Redan imorgon kör vi igång med träningarna igen. Samma tid och plats som vanligt! Vi hoppas att det trots det korta varslet är många som kan vara med! Allt gott! //Ledarna F-U16 Fotboll 10 aug 2021 0kommentarer
  • Spontanträning

    Spontanträning ikväll för alla i p-12 som är sugna på lite fotboll. Ledare finns på plats. 17:30-18:30. P-12 Fotboll 10 aug 2021 2kommentarer
  • F11 träningsstart hösten 2021

    Hej alla föräldrar och spelare! Vi smygstartar med träning nu på söndag (15/8) för de som är hemma och är sugna på lite fotboll och sedan kör vi på som vanligt. Träningstider från och med 15/8: Söndagar 08:50 – 10:00 Tisdagar 17:20 – 18:30 PS. kolla gärna er mejl och svara på kallelser till höstens seriespel. Tränarna F11 F-11 Fotboll 10 aug 2021 0kommentarer
  • Försäsongen 21/22

    Nu är vi äntligen igång igen. I sommar har laget kört fysträning både tillsammans och individuellt men nu är det dags att börja inomhusträningen. Försäsongens schema är följande: 17/8 Träningsmatch borta mot IBK Alingsås 25/8 Träningsmatch hemma mot Kungälv 28-29/8 Falkenbergs Cup 3-5/9 Björnslaget 10/9 Träningsmatch borta mot IBK Lockerud 11/9 Träningsmatch borta mot Lillån IF Herr Innebandy 9 aug 2021 0kommentarer
  • På tisdag kör vi igång med träning!!

    På tisdag kör vi igång med träning!! Hoppas ni haft en härlig sommar med glass, sol och bad och att suget nu är obeskrivligt efter att få snöra på sig dojjorna och fortsätta fotbollsresan med träningar, matchsegrar och skoj med laget. Tränargänget är iallafall peppade och ser fram mot en rolig höstsäsong med träningar, seriematcher och cuper. Mer info och kallelser kommer efterhand. Vi ses :-) J-lag Herr U17 / U19 8 aug 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter