Lag rosa
God kväll. Lag rosa har bytt plan från färjenäs till Torslandavallen på måndagens match, därför har en ny kallelse skickats ut.
F-12 Fotboll
26 aug 2021
0kommentarer
Matcher på söndag
Hej! Jag skickade precis ut anmälningar och matchindelning för matcherna i helgen. Vi samlas 30 minuter innan matchstart, dvs 13:00 respektive 14:00. Jag skrev lite fel i infon för den andra matchen där det en kort stod att på även den skulle träffas kl 13:00. Det var fel och är åtgärdat nu, kl 14:00 är samling för andra matchen. Självklart är ni välkomna att heja på den andra matchen. Viktigt att vi är där i tid då det både är ombrytning och uppvärmning inför matchen. Vi syns på söndag!!!
F-13 Fotboll
26 aug 2021
1kommentar
Vi presenterar - Linus Wolters
Välkommen till Zenith Linus! Berätta lite om dig själv, vem är du? Stort tack! Jag heter Linus, är 20 år gammal och bor i Billdal men kommer från en liten ort som heter Vingåker! Jag är en glad kille med mycket energi som jobbar med digital marknadsföring och försäljning. Utöver det så älskar jag sport och har en extremt stor passion för IFK Göteborg som alltid legat mig varmt om hjärtat. Din bakgrund som innebandyspelare? Jag har spelat innebandy i Lindås och Sisjön hela mitt liv, vilket har varit helt grymt Beskriv dig själv som spelare med 3 ord Jag skulle beskriva mig som skottglad, fysisk och utmanande Vad vet du sedan tidigare om Zenith och vad är ditt första intryck av laget och klubben? Hade inte så bra koll på Zenith även fast jag mött dom ex antal gånger under åren. Men har fått ett väldigt bra intryck från både spelare och ledare, jag tycker även deras offensiva innebandy är rolig och passar mig Vad ser du framemot i ditt nya lag? Jag ser framemot att lära känna alla i laget och ha kul men även att kriga för att vinna varenda match! Vad har du för förväntningar på den kommande säsongen? Mina förväntningar och ambitioner är att nå kvalplats och sen ska jag försöka göra några poäng också. Ditt bästa innebandyminne? Har många roliga minnen så det är svårt att säga men kanske Sdfsm eller innebandyfesten där jag dock inte spela för jag bröt handleden i playoff Krister Carlssons tankar kring att Linus ansluter till truppen: I Linus får vi en offensiv back som vi tror ska kunna vända spelet fort, fylla på i anfallszonen och komma till många avslut. Linus kan också vara bidragande i både boxplay och powerplay. Varmt välkommen till oss Linus!
Herr Innebandy
26 aug 2021
0kommentarer
Imorgon presenteras årets första nyförvärv!
Vem är han? Imorgon presenterar vi årets första nyförvärv.
Herr Innebandy
25 aug 2021
0kommentarer
Ny tid för träning tre helger framöver
Hej allesammans! Kul det var att starta igång säsongen igen, framför allt i det fina vädret som var! I och med att vi spelar matcher på söndagar 6 helger framöver så blir det svårt att få in träningar samma dagar. Anna har lyckats byta till oss träningstider på lördagar kl 10 på samma plan. Vi börjar redan denna lördag, anmälan kommer alldeles strax, och kör totalt tre lördagar till att börja med. Detta vill vi göra så att vi får in lite träning inför matcherna samt att vi även då har möjlighet att ta emot nya eventuella spelare som vill vara med i vårt fantastiska gäng! Hoppas så många som möjligt kan denna tid och med så kort framförhållning! En liten påminnelse till de som inte svarat på matchanmälan till på söndag. Jag har fått en lapp med en önskan för den sena matchen för några spelare. Så skriv gärna ifall ni har svårt att med någon av tiderna. Matchindelning och ny anmälan kommer ut på torsdag/fredag. Väl mött tränarna F13
F-13 Fotboll
24 aug 2021
0kommentarer
Visa fler nyheter