• Lerkils Cupen och Anmälningar

    Hej Kommer inte anmäla oss till Lerskils cupen väldigt få lag anmälda . så den känns inte så intressant nästa cup blir Öis istället. Sen behöver jag hjälp med anmälningarna till matcherna , för att kunna planera trupperna . har satt en deadline till på onsdagar kl 16,00 har man inte anmält sig så är man inte med. kan man inte , tryck på deltar ej!!! P-11 Fotboll 30 aug 2021 0kommentarer
  • Fler ledare

    Hej på er ! Nu är fotbollsäsongen igång på riktigt och de flesta i laget har varit med någon gång sen vi startade efter sommaren. Kul att se att vi fortfarande fyller på med nya tjejer i laget också. I morse var det 10 tappra tjejer som kämpade på planen men om alla i laget kommer så är de betydligt fler till antalet. I morse hade vi lite oflyt med att alla ledare var borta samtidigt och jag vill rikta ett stort tack till er föräldrar som ryckte in och täckte upp 👍. Med tanke på att tjejerna fortfarande är små och är över hela planen samtidigt så är det bra om vi är ett gäng ledare som kan hjälpas åt. Vi som är ledare i dagsläget tycker att det hade varit väldigt roligt om några till kommer ner på plan som ledare . Fördelarna med detta är ju att man som förälder får Vip- plats nere på plan och får möjlighet att påverka träningen för barnen. Det kommer inte ställas några betungande krav på de som väljer att vara med utan det handlar mer om att knyta skor och heja på. Så hör av er ni som kan tänka er detta så registrerar vi er som ledare. Ses på söndag! Tränarna F15 F-15 Fotboll 29 aug 2021 0kommentarer
  • Damerna segrare i Baltic cup 2021!

    Under helgen har vårt damlag befunnit sig i Karlskrona för att spela försäsongsturneringen Baltic cup. Laget går obesegrade genom turneringen och står tillslut som segrare i hela cupen. Det bjuds på många fina mål, räddningar, enormt slit och goa skratt. Med i bilarna hem finns ett presentkort på 15.000 kr, blommor och en brandsläckare. Nu väntar träningar i veckan och sen spelar vi Björnslaget i Göteborg nästa helg. Dam Innebandy 29 aug 2021 0kommentarer
  • Samlingstid inför seriematcher

    Skickar ut en påminnelse att det är samlingstid inför varje seriematch 30 min innan! Info om det gick ut via utskicket "Seriespelet hösten". Fin helg! P-11 Fotboll 28 aug 2021 0kommentarer
  • Slutresultat i träningsmatchen mot Kungälv

    Tränare Krister Carlsson kommenterar matchen: Matchen igår blev tyvärr ingen rolig tillställning. Vi hade fokus på att hitta rätt i försvaret genom att inte bli passiva. Vi skulle spela enklare innebandy och låta bollen gå för att minimera våra misstag och avsluta mer på mål. Tyvärr föll alla dessa punkter igår. Vi startar okej men lämnar snabbt över initiativet till Kungälv som helt enkelt rullar ut oss. Vi flyttar och och testar olika uppställningar men hittar egentligen aldrig rätt. Självklart finns det en hel del positiva saker att ta med oss inför framtiden och så jobbar vi vidare på det som var mindre bra. Kungälv vinner rättvist och vi bygger vidare på vårat pussel! Några bilder från matchen finns på vår facebooksida - GILLA VÅR FACEBOOK! https://www.facebook.com/ikzenithherrinnebandy/posts/111548314577755 Herr Innebandy 27 aug 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter