• Inställd träning idag den 14:e september

    Hej, Tyvärr måste vi idag ställa in träningen pga. för få tränare. På lördag kör vi igen som vanligt. Lycka till de som spelar matcher idag! Heja Zenith! Mvh, Ledarna P-12 Fotboll 14 sep 2021 1kommentar
  • Seriepremiär mot Halmstads IBK

    På torsdag är det äntligen dags för serien att dra igång för vår del och vi möter Halmstads IBK i första matchen. Laget har de senaste veckorna spelat ett antal träningsmatcher och cuper och nu är alla taggade på att få komma ut på en seriematch igen. Matchen kommer livesändas i Svensk Innebandys app. Herr Innebandy 13 sep 2021 0kommentarer
  • #35 Edvin Karlsson lämnar Greenstars

    22 årige Forwarden Edvin Karlsson lämnar Greenstars och lånas ut till IBF Göteborg efter 4 säsonger i Division 1 Edvin kommer satsa mer på studerandet och har därför inte den tid som krävs för Division 1 spel just nu och kommer att spela med Division 2 klubben IBF Göteborg kommande säsong. I Edvin kommer vi sakna en energispelare med ett härlig tempo och bra speluppfattning. Han är dessutom en väldigt bra person som alltid bjuder på ett leende på läpparna samt en förebild i laget . Han kom till klubben säsongen 2017/18 och har registrerats för 60 Division 1 matcher, 10 mål och 13 assisterande passningar. Så här säger Edvin själv: - Jag är otroligt nöjd med min tid i Zenith och kommer sakna gubbarna i laget och alla inblandade runt omkring. Det finns en gemenskap och sammanhållning i klubben som är svår att hitta någon annanstans! Det blev ett tråkigt avslut med den avbrutna säsongen då jag tror vi kunde varit med och slagits om uppflyttning på allvar. Truppen ser stark ut även denna säsongen så önskar laget all lycka i framtiden! Dialogen med IBF Göteborg har varit bra och vi önskar både Edvin och IBF lycka till i Division 2 kommande säsong och hoppas att vi får se Edvin i den gröna tröjan igen framöver! Herr Innebandy 12 sep 2021 0kommentarer
  • Hemmamatcher och Målvaktsträning nästa lördag

    Kul att se så många taggade och glada tjejer ge järnet i sina matcher idag och härligt att se och höra publikstödet :) Tack för ert engagemang och fina insatser från tjejerna idag. Vi fortsätter vår lördagsträning och nästa lördag den 18/9 har vi bjudit in målvaktstränaren Bodil Burman. Så fullt fokus på hur vi kan bli bättre målvakter :) Bodil har själv varit målvakt och är utbildad målvaktstränare på C och B nivå och har tidigare tränat målvakter i Elitettan, QBIK, Karlstad samt varit Distriktstränare i Värmland och även målvaktsinstruktör för Värmlands Fotbollsförbund. Så vi kommer definitivt att vara i trygga händer och är så glada över att Bodil kan komma till vår träning! Vänligen Ledarna F13 F-13 Fotboll 12 sep 2021 0kommentarer
  • Matcher imorgon

    Hej. Kul att se att så många har anmält sig till matcherna! Imorgon spelar vi mot finlandia och brämaregården samtidigt. I och med det kommer vi dela in lagen på plats. Så vi träffas som vanligt 30minuter innan matchstart. Hoppa många kan vara med och titta och heja på! Vi syns imorgon vid zenithgården kl 12:30. Ledarna, F13 F-13 Fotboll 11 sep 2021 3kommentarer
  • Visa fler nyheter