• Matcherna imorgon 26/9

    Ta på barnen vita strumpor . Vi kommer köra med våra bortatröjor som jag kommer med. Forza zenith P-11 Fotboll 25 sep 2021 0kommentarer
  • Kungsbacka Höstcup

    Hej på er! Under kvällen kommer det att gå ut kallalser till Kungsbacka Höstcup som vi spelar nästa helg. Vår första cup där vi spelar 7 mot 7. Vi har anmält 3 lag, väldigt stort intresse för cupen och Pojkar 9 gruppen är fulltecknad. Två av lagen kommer att spela på lördag efter lunch och ett lag spelar på söndag morgon/förmiddag. Svara enbart på EN kallese, dvs antingen lördag eller söndag. Det blir först till kvarn, men vi har som vanligt en reservlista, där vi kallar in vid förhinder och sjukdom. Lagen meddelas tidigt nästa vecka. Det kommer ytterligare en cup i höst, Wilhelm Fribergs minnescup(ÖIS cupen) och vi hoppas också få till någon/några träningsmatcher. så det kommer fler tillfällen att få spela :) Önskar er alla en trevlig helg! /Tränarna P-12 Fotboll 25 sep 2021 0kommentarer
  • Matcher söndag 26:e sep

    Hej. Nu har vi gjort lagindelningen och den ser ut så här: Match 1, matchstart kl 12:45 med samling 12:15 på zenithgården Alicia S Emma Livia Mathilda Amelia Stella Molly WR Match 2, matchstart 13:45 med samling 13:15 på zenithgården Alma Enya Natalie O Natalie F Nora Ada Ella Ni har även fått en ny kallelse till de individuella matcherna. Vi syns imorgon, Ledarna F13 F-13 Fotboll 25 sep 2021 3kommentarer
  • Kvarglömd Vans-tröja

    Hej, Svart Vanströja kvarglömd efter dagens morgonträning. Finns hos mig i Lilleby. /Johan (070-6159618) P-11/12 Innebandy 25 sep 2021 0kommentarer
  • Inför matchen - Olofström IBK 25/9

    Det var länge sedan det spelades en seriematch Björlandahallen men nu är det dags igen. Imorgon tar laget emot Olofströms IBK kl 14 och nu är det tillåtet att se matchen live, 70 personer kan komma in i hallen - så kom i tid och få en plats! Mot Halmstad kom vi absolut inte upp i vårt spel och när vi väl kom in i matchen igen så gjordes det några tekinska misstag vilket straffade sig direkt. Under veckan har stort fokus lagts på markeringspel och spelvändningar men också pratat om högpress för att få högre fart på spelet under matcherna. Kristers tankar inför matchen: Olofström kommer vara ett svårspelat lag som gärna drar ner på tempot men som är sylvassa i anfallszonen. Samtidigt ser vi denna matchen som en möjlighet att studsa tillbaka direkt och vinna igen.Vi tror starkt på vår JAS-formation som visat bra fart med mycket avslut under veckans träningar. Vi tror på en vinst i första matchen hemma med 7-3 Herr Innebandy 24 sep 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter