Ingen träning lördag 2:e oktober
Hej alla. Vi har ju tyvärr ingen plantid denna lördag och vi tänkte att vi ställer in denna sista lördag och satsar på att ha taggade tjejer till matchsäsongsavslutningen på söndag. Nästa vecka blir det som i våras träning på söndagar kl17. Anmälan kommer till detta. Glöm inte att anmäla till matchen så vi vet hur många som kan! Vi syns på söndag, ledarna F13
F-13 Fotboll
30 sep 2021
0kommentarer
Ingen träning på lördag 2/10
Ingen träning på lördag 2/10 pga matcher
J-lag Herr U17 / U19
30 sep 2021
0kommentarer
Sebbe till Schweiz
Sebastian Gustavson befinner sig sedan ett par veckor i Davos,Schweiz. Detta för att prova på lyckan i liga NLB med klubben Iron Marmots. När erbjudandet dök upp för Sebbe så ville vi absolut inte stå i vägen för möjligheten till ett sådant äventyr, utan pausade hans kontrakt. Självklart är det en spelare och personlighet som kommer att saknas i laget, men vi önskar all lycka till och ser fram emot att få tillbaka honom i framtiden.
Herr Innebandy
30 sep 2021
1kommentar
Hindås utgår (Lag vit)
Vi har tyvärr fått veta att Lag Hindås Vit utgår i serien. Detta innebär att alla deras matcher stryks. Detta påverkar Lag Zenith Vit som skulle spelat första matchen mot Hindås den 17:e okt. vi har därför som ambition att bjuda in de killar i Lag vit till Lag grön och Lag Svarts inledande 2 matcher för att killarna ändå skall få spela. Anledningen till att vi delar upp inbjudningarna är att vi ej skall bli för många på matcherna och därmed få för mycket bänktid. Mer info och kallelse till dessa kommer.
P-11/12 Innebandy
29 sep 2021
0kommentarer
Anteckningar från föräldrarmötet
Hej alla, här är lite anteckningar på det vi sa på föräldrarmötet: - Vi pratade om vikten av att bilda ett lag och att alla är kompisar. Vi låter barnen spela lika mycket dvs ingen toppning. Vi börjar se skillnader på detta genom att man leker över ”skolgränserna” , glädjen och kämparglöden på planen där de börjar klappa om varandra osv. - Träningsschemat för återstående tid. Sista träningen var lördagen som föräldrarmötet var och att vi fortsätter en månad på söndagar kl17-18. Sedan är det byte av plastgräset på planerna och går därför inte att träna. I och med detta blir det uppehåll troligtvis. - vi tittar på någon form av avslutning, tips mottages gärna -nästa säsong blir som denna med seriespel. Vi har varit lite passiva på cuper då det känns som att det räcker med de matcher och träningar vi har. - laget.se, väldigt viktigt att anmäla sig i tid så att vi hinner förbereda och även för att kunna ge matchindelningen tidigare till föräldrarna. En önskan från föräldrarna var att bli tydligare med matchstart och samlingstider. - att vi gärna ser att föräldrarna pratar med barnen att det är viktig att vara positiv på träningar och matcher - ytterligare engagemang från föräldrar mottages gärna Sedan kom det frågor om inomhusträning, det är tyvärr väldigt svårt med tider. Inomhuscup kom det tips på - den idén tittar vi in på. Kommer troligtvis bli en eller två cuper i uppehållet. Det är ett rätt långt uppehåll mellan november och mars så för att inte tappa för mycket av sammanhållningen så tänker vi att det kan vara en kul idé. En önskan om att kunna köpa kläder, https://www.intersport.se/kampanj/foreningslivet En önskan om att köra mer namnövningar på träningen då barnen inte kan allas namn. Om det kommer ytterligare frågor så tveka inte att kontakt någon av oss ledare!
F-13 Fotboll
28 sep 2021
0kommentarer
Visa fler nyheter