• Höstsäsongens sista träning, miniturnering och Luciacupen

    Nu på söndag den 31 oktober har vi höstsäsongens sista träning. Därefter kommer Zenith att lägga om konstgräset så det finns tyvärr inte några tillgängliga planer. På den sista träningen tänkte vi bjuda in de av er föräldrar som vill vara med att spela och ha en strafftävling med barnen. Det vore kul om så många av er som möjligt kan vara med! På lördagen innan, dvs. den 30 oktober, kommer vi även att spela en miniturnering mot Torslanda på Torslandavallen kl 12:30 -16. Vi kommer att skicka ut ett anmälningsutskick och behöver svar senast torsdag. Vi kommer även att vara med i Luciacupen som är en futsalturnering. Cupen går av stapeln den 11 december. Vi kommer skicka ut ett anmälningsutskick och kommer behöva svar senast torsdag. Det är viktigt att ni endast anmäler ert barn om ni vet att ni har möjlighet att vara med eftersom det antal lag vi anmäler baseras på hur många barn som anmäler sig. Avslutningsvis vill vi även flagga för att vi kommer att kalla till ett föräldramöte innan vi drar i gång vårsäsongen där vi går igenom vad vi förväntar oss av era barn och av er föräldrar. Mer info kommer lite längre fram. Ha det bra! P-13 Fotboll 25 okt 2021 4kommentarer
  • Försvunna Adidas byxor

    Om någon råkat få med sig ett par adidas träningsbyxor från Myggenäsmatchen så saknar vi ett par, kontakta gärna mig på 0708-602052 Med vänlig hälsning, Martin J P-11/12 Innebandy 24 okt 2021 0kommentarer
  • Match för lag grön inställd!

    Fick reda på nu, att Orust ställer in match imorgon(24/10) mot lag grön kl9,00. Så ingen samling och ingen match tyvärr. Mvh. Martin S P-11/12 Innebandy 23 okt 2021 0kommentarer
  • Inför matchen - IBK Landskrona 23/10

    Solen skiner i Göteborg och det är en riktigt kall höstdag - perfekt för en dag med innebandy i Björlandahallen. Nu fyller vi hallen med massa publik och ger killarna all energi vi kan för att det ska bli en vinst på hemmaplan igen. Kristers tankar inför matchen: Omstart på serien efter en helgs uppehåll så har vi laddat batterierna och tränat ihop nya formationer. Laget utvecklas för varje träning och känslan är att vi nu börjar komma ifatt efter en ganska ojämn försäsong. Vi börjar hitta tre fungerande formationer både framåt och bakåt. Spelarna har hunnit spela ihop sig och hittar varandra och vårt spel. Dagens tre viktigaste ledord kommer att vara inställning, fart och avslut. Landskrona är ett stabilt lag som är starka i egen zon och farliga i sina kontringar. Håll ett extra öga på vår andra formation med Filip, Victor, Hannes, Felix och Challe som varit väldigt starka i veckan. Jag tippar matchresultatet till 7-3 Herr Innebandy 23 okt 2021 0kommentarer
  • Möjlighet att se Champions League ihop

    Hej Häcken damer är ett av Sveriges bästa lag numera(tog över laget kopparberg detta året). De spelar iår i Champions League och möter där andra värdsspelare i Bayern Munchen, Benfica och Lyon. Den 17 Nov är det dax för nästa hemma match. Den spelas på bravida arena kl 18:45 mot benfica. Har varit i kontakt med häcken och de erbjuder oss att köpa gruppbiljetter till denna matchen för endast 70kr styck(ord pris vuxen ca 190kr). Det gäller spelare men även ledare, föräldrar, syskon etc. Tänker att detta kan vara roligt att göra ihop i laget för de som är intresserade, se idoler och hänga ihop och heja. Om ni vill hänga med och titta på denna match maila Petter alternativt lägg en kommentar nedan hur många biljetter du i så fall önskar. Vi behöver såklart ett antal vuxna med på detta lite beroende på hur många som är intressserade. Vi kör ganska kort svars tid på detta för att kunna få bättre platser. Sista datum för att medela mig biljett önskan är tisdag 26/10. Jag satsar på att skicka in önskan sedan till häcken på onsdag Mvh Petter petter.thor@gmail.com F-12 Fotboll 22 okt 2021 6kommentarer
  • Visa fler nyheter