• Kallelser till söndagens matcher mot Kärra-Klareberg

    Hej För en stund sedan gick det ut kallelser för söndagens träningsmatcher mot Kärra-Klareberg. Som vanligt var det högt tryck på intresseanmälningen, så vi har även denna gång tvingats ha en reservlista. Vi skulle därför vilja be att alla svarar på kallelsen så fort som möjligt så vi vet om vi måste ta in en ersättare om någon har fått förhinder. De som inte fick plats denna gången har förtur till matcher mot Hisings Backa den 7/11. Vi ses på Team Sportia! Ledarna P-12 Fotboll 28 okt 2021 15kommentarer
  • Avslutning på söndag

    Hej . Vill bara påminna om att på söndag är sista träningen för säsongen. Som en liten trevlig avslutning har Eva lovat att baka något litet till tjejerna så vi avslutar med en fikastund och till detta är det ok att ta med lite saft eller någon festis om man så önskar. Ha det gott så ses vi på söndag! F-15 Fotboll 28 okt 2021 1kommentar
  • MIF-cupen istället för Luciacupen samt inomhusträning

    Som ni märkt har vi inte skickat ut någon anmälning till Luciacupen. Skälet till det är att det dessvärre redan var fullbokat. Vi tänker därför vara med i MIF-cupen i stället. MIF-cupen är den 8 januari 2022. Anmälningsutskick kommer inom kort. Vi kommer även att ha två inomhusträningar för de som vill och kan. Träningarna kommer att vara den 12 och 19 december Björlandahallen (dvs. Trulsegårdsskolan). Tider kommer att läggas in i kalendern. Ses på lördag! P-13 Fotboll 28 okt 2021 0kommentarer
  • Årets sista träning

    Hej, På lördag är det säsongsavslutning och detta vill vi uppmärksamma lite extra. Vi kommer köra lekar och det kommer att bjudas på fika till barnen. Om barnen vill klä ut sig, så får dom gärna göra det, dock får man inte ha på sig mask eller ha vapen eller annat med sig :). Vi kommer att hoppa, studsa och framförallt utmana barnen i en match, vi ser gärna att ni föräldrar också är med och spelar. Träningen kommer att vara ca 40 minuter och resterande 20 minuter så fikar vi :). Vi vill passa på att tacka er alla för fotbollsåret 2021. Vi har tagit oss igenom, Corona, tremanna- till Femanna, från noll i lagkassa till några tusenlappar, från att leka med gummikulor, göra kullerbyttor till laganda, spel och mer och mer bollkontroll. Framförallt har vi haft många härliga stunder tillsammans. Tusen tack! Era barn är grymma på alla sätt. P-14 Fotboll 27 okt 2021 8kommentarer
  • Slutresultat 23/10 - IBK Landskrona

    Riktigt härlig lördag i Björlandahallen med mer publik än förra hemmamatchen. Det är riktigt kul att fler och fler hittar till matcherna och följer laget på plats och nog gjorde det att stämningen ökade och då blev det även ett bättre spel på planen! Tack till alla som kom och hjälpte laget ta en härlig vinst! Kristers kommentar efter matchen: - Riktigt go seger. Idag växlade vi verkligen upp och laget börjar sätta sig. Vi rullar på tre femmor hela matchen och alla femmor presterar riktigt bra. Vi håller hög fart och försöker trycka ner Landskrona djupt ner i deras zon. Våra förstafemma för dagen rullar dit fem bollar idag och Linus i målet gör en stormatch. Nu laddar vi om till Mölndals matchen för att försöka ta tre nya poäng. Herr Innebandy 25 okt 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter