• Lagkassa

    Tack alla föräldrar som kokat kaffe och korv! Å lika tacksamma är vi så klart för alla som handlat. Summan efter fika och sammandrag är uppe i 5255kr!! Det betyder att vi nu har en klubbkassa på 6330kr! 😊Ebba P-14 Fotboll 30 okt 2021 8kommentarer
  • Justerad samlingstid lördag den 30 oktober

    Imorgon kör vi en miniturnering på Torslandavallen för de som anmält sig. Samlingstiden är justerad till 12:20. Samlingen är alltså INTE 12:00, utan 12:20. Ses imorgon! P-13 Fotboll 29 okt 2021 0kommentarer
  • Vara-cupen lö 27/11

    Nu är kallelsen ute, kolla i din mailkorg. Stort intresse av denna cup i samband med utskicket i veckan. Det var så stort att vi har anmält två lag. Vi kommer åka upp lördag morgon 27/11 då matcherna börjar tidigast 9.15. Vi vet ännu inte spelschemat. Det blir oavsett en tidig uppgång, men vi har en rolig cup att se fram emot. Kompletterande detaljer (lag, samling osv.) kommer i ett utskick närmare cuphelgen, men redan nu kan jag säga att cupen spelas inomhus och vi kan se fram emot ca 4-6 matcher i spel 7-7. Med andra ord så tar man med sina vanliga fotbollsskor och dress code är våra gröna Zenithkläder. Vill man duscha efteråt så är jag säker på att vi har tillgång till omklädningsrum, så en bag med ombyte är på sin plats. Sannolikt samlas vi på Zenithklubben innan avfärd så att vi kan checka av alla. Vi får räkna med ca 6.45, så vi har lite marginaler. Några föräldrar önskar vi ställer upp med bilkörning. Välkomna! Jag tror många såg fram emot övernattning, men det kan det bli nästa tillfälle, kommer fler cuper. Junior Dam Fotboll 29 okt 2021 2kommentarer
  • Ingen träning söndag!

    Hej allesammans. Vi får nog ställa in träningen på söndag då det är mycket på gång med bortresta, halloween och byte av konstgräset. Vi satsar fortfarande på att ha en avslutning med tjejerna, så vänligen fyll i aktiviteten när ni kan så återkommer vi med tid och plats. Ha en trevlig halloween, ledarna F13 F-13 Fotboll 29 okt 2021 0kommentarer
  • Förlängd träning 30/10

    Hej, Imorgon har vi möjlighet att förlänga träningen med en timme för de som så önskar och har möjlighet. Den extra tiden ger oss möjlighet att ha lite mer spel på träningen och förhoppnignen är att vi ska kunna få till spel 7 mot 7 (under hela träningen inte bara den extra timmen). Syns i morgon! /Tränarna P-12 Fotboll 29 okt 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter