• Dagens hjältar

    Det var ett tappert gäng som gav sig ut idag. Vi började med att springa 5km. Vi avslutade som sist med backträning vid Mustadammen. Det som imponerade var att man hade samma eller någon sekund mer på andra löpningen. Alla kämpade på föredömligt och vi blev något starkare idag, mer kondition och definitivt mer pannben. Bra jobbat, ni är bäst. Nu slappar vi och så ser vi fram emot morgondagens träning. Junior Dam Fotboll 20 nov 2021 0kommentarer
  • Dagens hjältar

    Det var ett tappert gäng som gav sig ut idag. Många hade andra aktiviteter parallellt och Noah kom tom. direkt från innebandyn. Vi började med att springa 5km, delvis på lite utmanande skogsstig för att sedan komma ut på lite bredare grusade stigar och asfalt. Överaskningen var backträningen på slutet vid Mustadammen. Alla kämpade på föredömligt och vi blev något starkare idag, mer kondition och definitivt mer pannben. Ni är bäst. Bra jobbat inkl tränarna som även var med i backträningen. P-11 Fotboll 20 nov 2021 3kommentarer
  • Inför matchen - Varla IBK 20/11

    Lördag idag och vi tar emot Varla i Björlandahallen. Vi kör för 3 nya poäng och hoppas på lika stort och starkt stöd från publiken som förra matchen. Krister Carlsson inför matchen: Dags för ännu en tuff match. Vi har haft en go vecka efter segern mot Pixbo förra helgen. Vi ha tyvärr haft endel frånvara men vi ställer ett starkt lag på planen idag och vi ska verkligen kriga. Varla är ett starkt lag som verkligen är ett krigar lag tillsammans, så här kommer inställning och attityd vara grymt viktigt idag. Glädjande idag är att Jakob Tärnberg är tillbaka i laget efter en lång skadeperiod. Han har verkligen visat att med vilja och hårt jobb så kan man ta sig tillbaka efter skada. För mig är han en stor lagspelare. Han har varit på stor del av träningarna under hösten och kört sin rehabilitering och stöttat laget från sidan när han nu inte kunnat spela. Vi håller ihop femmorna ganska mycket från senaste matchen. Vi går för tre poäng och jag tror på seger med 5-4 Herr Innebandy 20 nov 2021 0kommentarer
  • Lag grönt på lördag 211120

    Hej Är det någon i lag svart som vill spela för lag grönt nu på lördag. Vi spelar mot Stenungsund borta 14,30. Samling noleredsskolan 13,00. Martin S P-11/12 Innebandy 19 nov 2021 0kommentarer
  • Slutresultat 13/11 - Pixbo Wallenstam

    I lördags blev det en riktigt målrik match i Björlandahallen. Det var mycket publik och stämningen var hög både på läktare men också på planen. Det blev lite skador på några av spelarna under matchen men vi hoppas på snabb läkning och att alla är krya tills på lördag då det återigen är hemmamatch mot Varla! Krister Carlsson om matchen: En riktigt Go seger! Vi startar riktigt bra med tålamod i försvaret och sylvassa avslut. 3-1 känns i underkant men en go känsla. Andra blir en kaos period. Vi vill mycket men glömmer bort att tänka innebandy. Vi gör hela sex mål vilket är fantastiskt men att släppa fem är under all kritik. I sista så hittar vi återigen rätt och borde rullat in två-tre bollar till. Pixbo är svåra att möta och vi är glada att vi får alla tre poängen idag. Herr Innebandy 18 nov 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter