• Inför träningen söndagen den 19 december

    På grund av den ökade smittspridning så vill vi att ni endast lämnar och hämtar era barn vid ingången till idrottshallen och alltså inte följer med in eller sätter er på läktaren. Det är givetvis tråkigt för de av er som vill se på men vi måste göra vad vi kan för att begränsa kontakter så mycket som möjligt. Vi komma ha ledare som tar emot er barn när ni kommer till hallen. P-13 Fotboll 18 dec 2021 9kommentarer
  • Juluppehåll

    Hej, Vi kör höstsäsongens sista träning nu på lördag 18/12 och tar därefter ett juluppehåll. Träningarna drar igång igen den 8 januari. Vi har ännu inte fått motståndare eller spelschema för vårens serier, men vi räknar med att de startar i mitten av januari. Återkommer så snart vi har mer information. Tränargänget önskar alla föräldrar och barn en riktigt god jul och ett gott nytt år! P-11/12 Innebandy 16 dec 2021 2kommentarer
  • Bingolotter till Jul/Nyår samt Enjoyhäfte

    Hej Alla! Jag träffade Ann på kansliet idag och hon frågade mig ifall vi är intresserade av att köpa lotter/enjoyhäften och tjäna en slant till laget. Nedan följer info. För den som önskar beställa, lägg ett mail till mig, asellbom@gmail.com senast lördag 18/12 med ert namn, vad ni önskar samt antal. Jag kommer då hämta ut er beställning för leverans och betalning på tisdagsträningen 21/12. God Jul önskar Anette Sellbom Juluppesittarlotter 100kr, 200kr laget får 18kr för enkellott , 36kr för dubbel Nyårslotter 100kr, 200kr laget får 18kr för enkel och 36 för dubbel Enjoyhäften både pappers och digitala 395kr Laget tjänar hela 65kr !! (digitala kan man ju dela med någon då man har inloggningskod) J-lag Herr U17 / U19 16 dec 2021 0kommentarer
  • Inhoppare lag svart på lördag 18/12

    Hej, På lördag ska lag svart på västkustsafari och göra säsongens sista match i Munkedal. Vi är lite kort om folk och skulle gärna se att ett par killar från lag Grön eller Vit kunde åka med. Samling 08:30 i Skra Bro, matchstart 10:30. Om det passar - svara nedan här eller på SMS till Johan på 070-6159618. P-11/12 Innebandy 15 dec 2021 0kommentarer
  • Juluppehåll

    Hej! Vi tar nu julledigt från innebandyn. Vi börjar träna igen den 7 januari. Tack för det gångna året! Hälsa era barn. Från oss alla, till Er alla - God Jul och Gott nytt år! Önskar Jocke & Petri P-13 Innebandy 15 dec 2021 6kommentarer
  • Visa fler nyheter