• Vem vill spela med lag grön på söndag 220206?

    Hej Lag grönt skulle behöva hjälp med mer spelare för matchen mot Lerum. Matchen är i Lerum kl 16,45. Vi samlas vid noleredsskolan kl 14,45. Svara här om ni kan hjälpa oss. Martin P-11/12 Innebandy 5 feb 2022 2kommentarer
  • Kvarglömd klubba

    Vet någon vems klubba? Har den med mig hem. Martin S P-11/12 Innebandy 5 feb 2022 1kommentar
  • Information säsongen 2022

    Denna säsong kommer vi även träna på fredagar . Våra träningstider är: Tisdagar 17,00- 18,30 Fredagar 17,00- 18,30 Söndagar 11,00- 12,30 Fredagsträningarna kommer starta 11:e mars. Vi kommer kräva en viss träningsnärvaro för att spela matcher. Andra sporter räknas till en viss del som närvaro. Om någon behöver gå upp en storlek från 152 till 164 i matchkläder så finns det . P-11 Fotboll 2 feb 2022 5kommentarer
  • Dagens hjältar möjliggjorde dagens matcher

    Det blev snabbt väderomslag från igår till ett tjockt lager snö och vi ville undvika att ställa in matcherna mot Torslanda. Med gemensamma krafter kunde föräldrar och ledare skotta två planer. Man var glad för att man fick lite motion och friskt luft. Tack för alla som hjälpte till. Det är absolut nödvändigt. P-11 Fotboll 1 feb 2022 1kommentar
  • Snö

    Lag 3s föräldrar kom gärna tidigare och skotta plan nr2 P-11 Fotboll 1 feb 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter