Kvarglömda glasögon
Hej! Glasögon kvarglömda i Torshallen idag. Finns hos mig. /Johan (070-6159618)
P-11/12 Innebandy
12 feb 2022
1kommentar
FUTSAL Sammandrag lagindelning .19 FEB uppdaterad spelplats
Förbundet har ändrat spelplats ! Denna gång blir bara en match per lag 3x20min Spelplats Vallhamra Sporthall 2 Lag 1, Samling 12,30 Viggo L Maximilian Loui Adrian Adam D Theodor Lör 2022-02-19 13:00 IK Zenith:Grön - ÄlvsborgFF:Svart Vallhamra Sporthall 2 Lag 2, Samling 12,30 Elliot K Theo F Ludvig Arvid Cormac William S Lör 2022-02-19 13:00 IK Zenith:Svart - Slottskogen/Godhem 97 IF:Beckenba Vallhamra Sporthall 2 Lag 3, Samling 13,30 Filip Z Viktor Edvin Öberg Elton Viggo. O Julius Lör 2022-02-19 14:00 IK Zenith:Vit -Lindome Gif:Svart Vallhamra Sporthall 2
P-11 Fotboll
11 feb 2022
2kommentarer
Zenith Träningskläder
Hej, Om man önskar köpa Zenith-märkta träningskläder vilket inte är något krav alls, så har vi här länkat till kläder för att enkelt hitta dem på Intersports hemsida. Mvh, Ledarna T-Shirt https://team.intersport.se/ik-zenith-fotboll/adidas-squadra-21-jr-t-shirt-barn/teagrn-white Shorts https://team.intersport.se/ik-zenith-fotboll/adidas-squadra-21-jr-traningsshorts-barn/black-white Träningsjacka https://team.intersport.se/ik-zenith-fotboll/adidas-squadra-21-jr-traningstroja-barn/teagrn-white Träningsbyxor https://team.intersport.se/ik-zenith-fotboll/adidas-condivo20-jr-traningsbyxa-barn/black-white Regnjacka https://team.intersport.se/ik-zenith-fotboll/adidas-core18-jr-rain-jacket-barn/black-white-01 Strumpor finns att köpa via kansliet på Zenithgården.
P-12 Fotboll
8 feb 2022
2kommentarer
Förlust i returen mot Lund
Det blev förlust mot Lund även i returen. Men dagens tillställning är trots förlusten ett stort fall framåt för laget som går före jaget. Så ingen nämnd men ingen glömd utan dagens match är en homogen laginsats. Vi åker ner till Lund med ett flertal ganska givna startspelare kvar hemma i Göteborg pga av sjukdomar, skador och av andra orsaker. Tänker inte lägga någon större analys av själva matchen, mer än att vi gör en sjukt bra laginsats där vi har en gameplan för hur vi skall skaka om Lund, något som vi är nära att lyckas med idag. Självklart surt att förlora, men om det finns hedersamma förluster så är detta en sådan och vi skakade om dom en hel del på det sätt vi tar oss an uppgiften. Som väntat för vi inte matchen men vi är defenetivt inte överkörda, utan det är små marginaler som fäller avgörandet och vi kunde lika gärna åkt hem med poäng i bagaget. Vill även passa på att önska IBK Lund lycka till framöver och tycker att föreningen defenetivt förtjänar att ta steget upp i Allsvenskan nästa säsong, man har tveklöst seriens bredaste trupp och dessutom en bra organisation vid sidan av för att klara detta. Nästa helg besöker Munka Ljungby oss hemma i Björlandahallen och vi hoppas på en lika underhållande tillställning men med 3 poäng till vår favör.
Herr Innebandy
5 feb 2022
0kommentarer
Vem vill spela med lag grön på söndag 220206?
Hej Lag grönt skulle behöva hjälp med mer spelare för matchen mot Lerum. Matchen är i Lerum kl 16,45. Vi samlas vid noleredsskolan kl 14,45. Svara här om ni kan hjälpa oss. Martin
P-11/12 Innebandy
5 feb 2022
2kommentarer
Visa fler nyheter