• Härlig kämparglöd och laganda!

    Idag mötte andra halvan av laget + 3 tjejer från lördagens matchspel Eriksberg på Zenithgården. Precis som Peter skrev om matchen igår så visar tjejerna i dagens match också prov på en härlig laganda och kämparglöd. Så kul att som tränare få höra hur de taktiksnackar och peppar varandra i pauser och på avbytarbänken som sedan också ger resultat på planen 😊 Bra att veta. Vi har mer aktivt på träningar och match börjat pratat om positionerna back, anfallare och målvakt. Vi uppmuntrar tjejerna att öva och testa på alla dessa positioner för att både utveckla sin spelförståelse och utmana sig själva. Vilket innebär att man inte alltid får spela där man själv önskar. Tack för en grym insats under helgens båda matcher!! F-13 Fotboll 24 apr 2022 1kommentar
  • Info matchställ mm

    Hej tack för denna helgen tjejerna var fantastiska både på match och träning, grymt imponerad av dom. Angående matchställen ni som fått det. Ni kan behålla de så länge så slipper vi hålla på att dela ut hela tiden . Tänk bara på att tvätta dom i låg temp och utan sköljmedel det var strikta instruktioner från kansliet. Lotter och gdpr blanketter har vi börjat dela ut och vi fortsätter med detta kommande träningar tills vi är klara Ha det gott! / Ledarna F-15 F-15 Fotboll 24 apr 2022 0kommentarer
  • Dagens match mot Eriksberg

    Hej allesammans. Igår körde säsongsstart mot Hjuvik ute på torslandavallen. Det var en väldigt rolig upplevelse där det verkar som både fotbollsmässigt och kompismässigt har skett ett lyft under vintern. Tjejerna pratade ihop sig om spelidéer och kämpade som aldrig förr. Väldigt roligt att se och få vara del av!!! Ett förtydligande angående dagens match, det kan ha blivit lite förvirrande med total fyra kallelser för två matcher. För att alla tjejer ska få spela sånär på lika mycket så är det endast dessa tjejer som är uttagna till match idag: Ada Alicia Schüler Alma Amelia Enya Isabella Mathilda Nathalie F Nathalie O Hör gärna av er till oss tränare om det har blivit något fel! Vi hoppas på samma glädje idag på Zenithgården! F-13 Fotboll 24 apr 2022 0kommentarer
  • Ingen träning idag 24/4

    .. P-11 Fotboll 24 apr 2022 0kommentarer
  • Turnering imorgon 24/4

    Lite kort information inför morgondagen: Samling kl: 11:30 utanför huvudentrén vid Kärra Sim- och sporthall. Matcherna börjar kl: 12:00 och beräknas sluta kl: 16:00. Vi kommer spela mot både Kärra och Kungälv. Ta med Zeniths tröja och shorts samt strumpor om ni har. Glöm ej vattenflaska, glasögon, frukt och klubba! Lagindelningen sker imorgon innan vi går in i hallen! Vi är totalt 11 spelare anmälda och kommer således att ha få avbrytare i varje lag - men vi kämpar på! Det kommer att bjudas på fika och även grillning i anslutning till hallen 😊👍 Ses imorgon! Tränarstaben genom Jocke P-13 Innebandy 23 apr 2022 5kommentarer
  • Visa fler nyheter