Inställd träning lördag 14 maj
Tyvärr blir lördagens träning i Torshallen kl13.00-14.15 inställd p.g.a ledarbrist. Ni som är intresserade av att ställa upp som ledare, anmäl er till mig ASAP, så kanske ni kan köra nästa lördag den 21/5. Mattias Säll mattias.sall@ikzenith.se 0733-106641 Trevlig helg
P-15 Innebandy
13 maj 2022
33kommentarer
Matchtider/ lag lördag.
Imorgon gäller dessa tider per lag. 14.00 zenith 2plan1 , zenith 3 plan 3, zenith4 plan5 14.40 zenith 1 och zenith 2 plan 1, zenith 3 plan4, zenith 4 plan 6. 15.20 zenith 1 plan 1, zenith 2 plan 2 16.00 zenith 1 plan 2, zenith 3 plan 3 zenith 4 plan 5 16.40 zenith 2 plan 1, zenith 1 plan 2, zenith 3 plan 4 Zenith 4 plan 4. Lag 1 Felicia, Tuva, Elsa, Selma Majken ,Ledare Helena Lag 2 Alicia , Ellie ,Alissa ,Olivia, Aria , Ledare Andreas Lag3 Julia, Isabella, Agnes , Ebba , Ledare Eva Lag4 Vera , Linnea, Emilia, Jolene , Greta ,Ledare Jimmy. I och med att vi bara är en Ledare per lag så ser vi gärna att vi får någon stödförälder i varje lag som vid behov kan hjälpa till lite ifall det skulle behövas. Vi skulle vara väldigt tacksamma för detta. Sikta på att komma en halvtimme innan då det är 78 lag anmälda och lär bli trångt. Ses i morgon!
F-15 Fotboll
13 maj 2022
7kommentarer
Zenithcupen, den 4 september 2022
Hej! Den årliga Zenithcupen (som varit inställd två år på grund av pandemin) blir äntligen av igen! Zenithcupen är till för PF 10-12. Cupen går av stapeln sista helgen i augusti och första helgen i september. Varje årskull spelar sin turnering under en dag. Vi, P13, spelar söndagen den 4 september 2022. Ni uppmanas att boka in den dagen i kalendern redan nu. Vi kommer att skicka ut en anmälan där ni får ange om ert barn kan vara med eller inte. Det är viktigt att ni svarar även om ni inte kan komma så att vi kan bestämma hur många lag vi ska anmäla till cupen. Zenithcupen är en stor cup som genererar mycket pengar till alla Zenithlag som deltar, men cupen kräver även att många hjälper till för att den ska kunna genomföras. Därför är det ett krav att minst en förälder (eller om man hittar en ersättare) per spelare (oavsett om spelaren kommer vara med på cupen eller inte) ställer upp och genomför ett arbetspass under den helgen som vi spelar. P13 har fått ansvaret, tillsammans med P14, att ansvara för servering, kiosk och försäljning under den helgen vi spelar. Ni kommer att få mer info om schemaläggning av arbetspass m.m. när det närmar sig. Vi ledare kommer aktivt gå ut och kontakta andra lag för att anmäla sig till cupen, men även ni är även att prata med ledare och ansvariga som ni känner för andra P13-lag och uppmana dem att anmäla sig till Zenithcupen, ju fler lag som kommer desto roligare blir det! Glöm inte föräldramötet på söndag i klubbstugan!
P-13 Fotboll
13 maj 2022
0kommentarer
Inställd match 15/5 - P12 Grön mot Torslanda IK Lag 2
Hej, Torslanda IK har valt att ställa in matchen på söndag mellan IK Zenith P12 Grön och Torslanda IK Lag 2 på grund av att den krockar med deras TIK-dag. Vi jobbar på att hitta ny tid för denna match lite längre fram.
P-12 Fotboll
13 maj 2022
1kommentar
Zenith Cupen
Efter ett par pandemiska år uppstartas nu Zenith cupen igen. Årets utgåva är för spelare födda år 2010-2014 och F13 siktar på att vara med. Tjejernas första cup 😀. Cupen kommer spelas 27/28'e Augusti. Intäkterna delas mellan lagen för att minska behovet av lottförsäljnig, kläder, kakor osv... F13 har blivit tilldelade uppgifter i "Servicegruppen" med uppgifter som matchvärd, ställa ut konor, infodisk, städning och medaljutdelning. Det är ca 2 pass a' 3h eller 4 pass a' 1,5h. Vi behöver således några som kan vara med och hjälpa till under cupen och en person som är med i ett planeringsmöte den 24'e Maj kl 17.30 på Zenithgården. Planering sker sen via en Whats-up grupp. Texta i tråden om deltagande så kopplar jag ihop med arrangören.
F-13 Fotboll
12 maj 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter