• Lördagen träning utbytt till onsdag

    Hej, Lördagsträningen den 21:e maj är inställd pga match på planen. Istället tränar vi onsdag den 18:e maj klockan 17:00-18:30 enligt utskickad kallelse. Dvs träning både tisdag och onsdag denna veckan i sommarvärme. Välkomna Tränarna! P-12 Fotboll 16 maj 2022 0kommentarer
  • FÖRÄLDRAREPRESENTANTER TILL ZENITHCUPEN (LÄS, VIKTIGT)

    FÖRÄLDRAREPRESENTANTER TILL ZENITHCUPEN (LÄS, VIKTIGT) Som vi informerat om tidigare så kommer Zenithcupen gå av stapeln sista helgen i augusti och första helgen i september. Vår åldersklass (P13) spelar den 4 september. I år har vi fått ansvar för kiosk, servering och försäljning. Detta ansvar delar vi med P11, P12 och P14. P11 och P12 har huvudansvaret för helgen i augusti och vi tillsammans med P14 har huvudansvaret för helgen i september. För att vi ska kunna vara med och arrangera cupen (och därmed även få en del av pengarna) så måste vi ha någon/några representanter som företräder P13 i Zenithcupsmöten och som tillsammans med P11, P12 och P14 ansvarar för schemaläggning av arbetspass och andra arbetsuppgifter som ingår i ansvarsområdet för kiosk, servering och försäljning. Det som krävs av den/de som ställer upp som föräldrarepresentanter är att delta på Zentihcupmöten samt vara del i och hjälpa till (tillsammans med övriga P-lag) med planeringen av de delar som ingår i vårt ansvarsområde kring kiosk, servering och försäljning. Ni kommer alltså inte ensamt att ansvara för något utan var del av den grupp av föräldrarepresentanter som kommer delta från P11, P12 och P14. Det finns även utförliga instruktioner och välutarbetade rutiner från tidigare år. Zenithcupen generera stora pengar till de Zenithlag som är med och arrangerar cupen. Det är nödvändiga pengar för oss att få in om vi vill kunna vara med i cuper, åka på läger eller göra andra roliga saker tillsammans. Eftersom Zenithcupen varit inställd de senaste två åren är det nu ännu viktigare att vi faktiskt är med och deltar i Zenithcupen så att vi kan börja bygga en kassa för framtiden. Konsekvensen av att vi inte får fram någon/några föräldrarepresentanter är att vi kommer dra oss ur Zenithcupen. Det innebär i så fall att vi inte kommer få del av pengarna som Zenithcupen generar och i förlängningen att vi inte kommer kunna göra alla roliga aktiviteter som vi alla vill att våra barn ska få uppleva genom fotbollen. Jag hade önskat att vi kunde fått besked under föräldramötet idag, men eftersom alla föräldrar inte var där och vissa behövde fundera lite så behöver jag i stället besked senast onsdag den 18 maj om vilka (företrädesvis två eller fler) som ställer upp som föräldrarepresentant för P13 i Zentihcupen. P-13 Fotboll 15 maj 2022 8kommentarer
  • Match imorgon mot Häcken + lotter

    Hej alla fotbollsglada! Imorgon spelar vi mot Häcken igen på slätta damm. Matchstart är 17:30 och samling på plats 17:00. De som får spela denna gång är: Ada Alma Ella Enya Felicia Mathilda Maxine Molly WR Molly J De som inte fått lotter kom gärna fram till oss tränare idag. Det är 5 st väldigt lättsålda skraplotter som varje barn får. Ni som fått men inte swishat får gärna göra det så vi kan betala till Zenith! Vi syns på träningen för de som kommer idag! Väl mött, ledarna F13 F-13 Fotboll 15 maj 2022 3kommentarer
  • Hjälptränare anmälan

    Ni som har visat intresse för att bli hjälptränare maila: nicklas.m.persson@gmail.com Uppge namn+förnamn+fulltpersonnummer. P-15 Fotboll 14 maj 2022 0kommentarer
  • Matcherna idag

    Dom är 12.30 och och 13.45 Som jag skrev i föregående utskick Samling 30 min innan P-11 Fotboll 14 maj 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter