• Öbollen 12 Juni Spelschema

    Bra jobbat alla idag !!! Vill bara påminna om att vi inte äter godis,bullar och glass mellan matcherna, för bästa uppladdning. samling lag 1: 10,40 samling lag 2 : 10,10 Lag 1 Anton Olle A Noel Johansson Gustav A Viggo O Loui Theo F Noah Noel Jacobsen Sön 2022-06-12 11:20 IK Zenith:Vit Sweden - Sweden BK Astrio:Gul Plan 3 Sön 2022-06-12 14:00 IK Zenith:Vit Sweden - Norway Drøbak Frogn:Lions Plan 4 Sön 2022-06-12 15:20 Mölnlycke IF:2 Sweden - Sweden IK Zenith:Vit Plan 5 Lag 2 Oskar Elliot S Theodor Edvin Öberg Filip Z Viggo L Elliot K Max Larsson Vincent Sön 2022-06-12 10:40 IK Zenith:Grön Sweden - Sweden Vallens IF:Vit Plan 5 Sön 2022-06-12 14:00 IK Zenith:Grön Sweden - Sweden Kode IF:Svart Plan 8 Sön 2022-06-12 16:00 Näsets SK:1 Sweden - Sweden IK Zenith:Grön P-11 Fotboll 11 jun 2022 0kommentarer
  • Imorgon sista träningen innan sommaruppehållet

    Hej, Då vi har lite tränarbrist inför nästa veckas träning, så planerar vi för en sommaravslutning redan imorgon. Det blir alltså sista träningen imorgon innan sommaruppehållet. Vi kommer att kalla (via laget ) till träning igen när skolorna drar igång i slutet av augusti. Imorgon kommer vi tränare att bjuda barnen på en isglass (hoppas okej för er, annars får ni säga till) och ha mycket lek och bus. Tack för denna terminen och vi ser fram emot höstsäsongen tillsammans med era härliga barn. Ledarna via Marie F-16 Fotboll 10 jun 2022 0kommentarer
  • #21 Jacob Andreasson förlänger

    Även vår backklippa kör vidare! Täcker skott som få och med sin storlek och fysik så är han en otroligt viktig pjäs framför allt i den defensiva delen. Men med sina fina passningar och bra skott så är han även ett hot framåt. Känns otroligt bra att ha honom kvar för ytterligare en period. Sportgruppen Herr Herr Innebandy 10 jun 2022 0kommentarer
  • Träning Lördag

    Hej! För dom som inte blir kallade till match imorgon lördag, så kör vi träning som vanligt på Zenith. Ha en fin fredag allihop! :) P-12 Fotboll 10 jun 2022 0kommentarer
  • Match söndag/ Matchställ

    Hej ! På söndag samlas vi 13.00 vid Torslandavallen . Alla som har matchställ tar på sig dessa och ni som inte har ett hemma hör av er till mig så ordnar jag det. Ha det gott! // Jimmy F-15 Fotboll 10 jun 2022 8kommentarer
  • Visa fler nyheter