• Sista träningen på söndag den 19 juni

    På söndag är det dags för säsongens sista träning! För att ni föräldrar ska få se och uppleva hur mycket era killar har utvecklats under våren så vill vi bjuda in alla föräldrar att delta på träningen. Vi vet att killarna verkligen uppskattade det senaste när ni var med så det hade varit kul att se så många av er som möjligt ute på plan. Det hade även varit trevligt om några av er föräldrar (som inte är supersugna på att delta på träningen) hade kunnat ordna så att killarna får en korv med bröd, Festis och någon kaka efter träningen (och kanske en kaffe till föräldrarna/tränarna). Korv- och kaffekokning kan ske inne i klubbstugan. Kostnaden för inköpen betalas ur lagkassan. Ha det gott och hoppas vi ses på söndag! /Tränarna P-13 Fotboll 15 jun 2022 5kommentarer
  • Matcherna mot Hisingsbacka 19juni

    Hisingsbacka har bara möjlighet med att ställa upp med ett lag på söndagens match. ny kallelse kommer , vi kommer köra lite mer avbytare än vanligt. P-11 Fotboll 13 jun 2022 0kommentarer
  • Inställd träning 14/ 6

    vi kommer tyvärr inte ha någon tränare på plats imorgon. då det även spelas match. Sen vill vi tränare ge en stor eloge till killarna som spelade cup i helgen. Underbart spel och även perfekt utanför planen mellan matcherna. P-11 Fotboll 13 jun 2022 0kommentarer
  • Föräldramöte 12'e Juni

    Hej, Korta noteringar från dagens föräldrarnöte: Vårterminen Det märks att tjejerna har blivit äldre och känner varandra bättre nu än under hösten. Engagemanget mellan "skolområdena" är mycket bättre och vi är mer som ett lag. Jättekul. Det är några tjejer som vid träning känns lite sega och låga på energi. Förbered dem hemma som ni hade gjort själva inför träning, dvs ät ett bra mellanmål och tänk att detta skabli ett rikrigt bra och kul pass. Sista träning för våren blir den 19'e Juni. Höstterminen Vi kommer träna två pass per vecka, Fredag kl 17.00 och Söndag kl 17.00 (om det inte är match). Vi återkommer med startdatum. Bjud gärna in fler intresserade tjejer att provträna med laget Vi undersöker om vi kan få våra hemmamatcher till Zenith. Föräldrar kommer behöva ta domarrollen ibland så ledarna kan vara ledare under matcher. Zenithcupen 27-28'e Aug och 3-4 Sept. Tjejerna har sin matchdag den 27'e Aug, vi anmäler två lag. Om ni känner spelare/ledare i andra lag. Bjud in dem till cupen, ju fler ju bättre. F13 kommer att tilldelas ca 5 arbetstimmar/barn. Planera för detta. Enligt datumen ovan. Vi har en rad uppgifter som ska utföras med föräldrar från F12, F11 och F14. Föräldrarepresentant, Åsa (Molly J's mamma) är F13 föräldrarepresentant, vi behöver en till representant. Kontakta Ola A. 0709-474794 eller Åsa om detta. Bifogat kommer ett Zenithcup dokument. //Ledarna F-13 Fotboll 12 jun 2022 1kommentar
  • Bra avslut på seriespelet!

    Härligt avslut på seriespelet idag med stabila segrar för båda lagen! Utvecklingskurvan har varit brant uppåt under säsongen och vi har bjudit på fint spel och bra kämpaglöd. Vi tränar som vanligt på onsdag och toppar formen inför Ulvacupen! Heja Zenith! P-10 Fotboll 11 jun 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter