• Sommarträning imorgon tisdag 12/7 17:00

    Hej alla sommarlovsfirare, Imorgon tisdag den 12:e kör vi sommarträning för de som vill och är hemma. Ingen anmälan utan bara kom ner så kör vi. Vi startar som vanligt 17:00 och kör till 18:30. Välkomna, Ledarna P-12 Fotboll 11 jul 2022 1kommentar
  • Zenithcupen 3-4 september

    Hej alla fina fotbollsföräldrar! Som ni alla vet, efter att ha deltagit på föräldramötet och läst anteckningarna som skickades ut därefter, så går Zenithcupen av stapeln sista helgen i augusti (27e-28e) och första helgen i september (3e-4e) och ALLA som har ett aktivt barn i Zenith blir tilldelade ett funktionärpass att arbeta per barn. Cupen anordnas första gången sedan 2019 och äntligen har vi möjligheten att få ihop en riktig lagkassa. För att lösa detta krävs det att vi samarbetar. Vi i P14 har tillsammans med P13 blivit tilldelade andra helgen, dvs 3-4 september. Vi ansvarar för serveringen, vilket innebär försäljning, tillagning, grill, kiosk och fylla på allt som rör mat, snacks, fika mm. En från varje familj kommer schemaläggas under helgen 3-4 september, bortsett från tränarna. Ett arbetspass per barn är obligatoriskt. Kan man inte den tiden man blir tilldelad ansvarar man själv för att byta med någon annan under samma helg eller under den första helgen alternativt ber ett stort syskon eller mor-/farföräldrar gå i sitt ställe. Kan ni inom familjen ta fler än ett funktionärspass under helgen är det välkommet då vi får pengar till laget för varje arbetspass. Vi kommer schemalägga er under ett arbetspass om ca 7 timmar, någon gång mellan 7-19,30. Ni tilldelas ett pass enligt ett schema som kommer inom kort. Om någon av er har sjukvårdsutbildning och kan tänka sig av bli tilldelad uppdraget som sjukvårdare under sitt arbetspass vänligen meddela oss detta. Vi ber er även meddela er om följande: - Om ni byter tid med varandra då ni kommer bli avprickade och vi behöver veta vem som dyker upp. - Om ni har fler än en från er familj som kan arbeta så vi schemalägger dem. I dagsläget har cupen runt 200 lag anmälda, men vi vill komma upp i nivåer som 2019 då 320 lag var amälda. De lagen som behöver ökas är samtliga flicklag F14, F13, F12, F11 och F10. Och även P14 och P10, har ni kontakter sprid gärna ordet och be de anmäla sig. 😊 Hör av er om något är oklart, och schema med arbetspass kommer snart. Ha en grym sommmar! Med vänlig hälsning Planeringsgruppen Therese Hole tel 0706302856 Anna Ropel tel 0735313636 P-14 Fotboll 10 jul 2022 14kommentarer
  • Fullständigt schema för föräldrar på Zenithcupen

    För att underlätta byten kommer här det fullständiga schemat. Vi har ansvar för städ, men då det finns utomhustoaletter och vattentankar utomhus så bör vi kunna hålla nere städningen inne i huset. Notera att ledare endast har 2 h så går endast att byta med varandra. Martins (dvs Selmas) pass är uppdelat i 3 st 2 h pass. Evelinas pappa ställer upp som sjukvårdare och har inget pass. Telefonlistan skickas ut via mail så ni har möjlighet att byta med varandra. Kontakta Martin vid byten så kan schemat uppdateras vilket underlättar för alla. OBS! Vi förväntas även baka 20 (bitar/portioner) mjuk kaka per spelare som ska lämnas in den 27/8. Nellies mamma (Folke) kommer vara städgeneral för andra helgen! Det är Martin som är ansvarig för oss i F14, så vid frågor kontakta gärna honom på 0733- 37 36 47. 26/8 18-20 Ylva och Selma 27/8 8-14 Linn och Elin 13-19 Elise och Elsa 17-19 Selma och Tilda 28/8 8-14 Emelie och Emma L 13-19 Emma M och Havin 17-19 Alva och Selma 2/9 18-20 Frida och Nova 3/9 8-14 Ida och Nova 13-19 Joline och Kerstin 4/9 8-14 Ebba och Matilda 13-19 Nellie F och Nellie H F-14 Fotboll 7 jul 2022 7kommentarer
  • Hjälp vid sommar avslutningen!

    Tack för att så många kunde hjälp till på fredagens avslutning. Jag drog lott då vi endast behöver 3 föräldrar. Lotten föll på Wilmer M, Hugo och Vincent N förälder. Kom ni ner och starta grillen vid 17 när vi börjar träningen och slutar runt 19. Ni får också en burgare. Ses på fredag ni som kan! P-11 Fotboll 5 jul 2022 11kommentarer
  • Förtydligande info för alla matchknattar.

    Här kommer ytterligare information till de som ska vara matchknattar idag. Ansvarig person från BK Häcken möter oss utanför entren. Vi samlas 16.15 vid Huvudentren på Bravida Arena. Vi möter upp en representant från Häcken som kommer att dela ut biljetter till medföljande föräldrar. Biljetterna gäller på sektion G samt H, onumrerade platser. Vi ledare följer med barnen och vi kommer bli tilldelade ett omklädningsrum där vi byter om till matchställ. Vill man ha på sig fotbollskor går det bra, men frivilligt. Vi kommer också att få frukt och dricka i samband med detta. 20 minuter innan avspark ska vi vara klara. 5-8 minuter innan avspark är det inmarch med A-laget. Efter inmarchen går vi och byter om och därefter tittar vi på matchen från läktarplats. Vi ses! P-12 Fotboll 3 jul 2022 2kommentarer
  • Visa fler nyheter