• Info Höstsäsongen (första träningen 17 augusti onsdag)

    Hej Hoppas ni haft en bra sommar. Vi startar upp träningarna igen nästa onsdag den 17 Aug. Alltså ingen träning idag och på lördag( kalendern uppdaterad). Mycket kul väntar i höst, nedan lite kort info kring närmaste tiden - vi kör lite läger 19-20/8 med övernattning för de som vill. Blir en kul social träff där vi lär känna varandra bättre - seriespelet med många nya lag vi ej mött tidigare 😀 drar igång den 28/8. Matcherna finns nu att se i minfotboll appen och kommer även läggas in som aktiviteter i laget inom kort. Vi spelar generellt på söndagar. - speldatum zenithcupen för oss är 3/9 men många roliga matcher, heja de publik, kiosker, mat och lotterier. En vuxen per barn kommer även få obligatorisk arbetspass under denna helgen. Kan ni knte så försök lösa med ersättare. Det är dessa pengar vi sedan kan Spela cuper etc och hitta på andra roliga saker med tjejerna. - vi kommer gå ytterligare tränarutbildningar under hösten för att erbjuda tjejerna det bästa Ser fram emot att träffa gänget igen Mvh Ledarna F-12 Fotboll 10 aug 2022 0kommentarer
  • Sommarcupen 20/8

    Samlingsplats : Åbyvallen i Mölndal Samlas 09,10 20/8 Jag antar att alla har betalat avgiften för cupen annars skicka 100 kr till Ingela. Vi har ett lag med här. Lag Elliot S Willmer M Max L Edvin Ö Anton J Elias L Olle A Filip Z Vincent N Tränare Filip Robert Z Nina Lö 20 aug 09.40 Plan 1C 7-7 Ik Zenith GRÖN-Angered MBIK Svart Lö 20 aug 11.40 Plan 1D 7-7 Ik Zenith GRÖN-Guldheden IK Lag 1 Lö 20 aug 13.40 Plan 1D 7-7 Fässberg IF lila-Ik Zenith GRÖN Vid förhinder hör av er till mig 0761194977 P-11 Fotboll 10 aug 2022 2kommentarer
  • Mer info om campet samt föräldrarmöte!

    Hej. Glömde nämna i tidigare utskick att killarna skall ha med sig egen lunchlåda oxå på lördagen under campet då dagen är lång och mkt energi behövs. Det kommer även att hållas ett förädrarmöte på lördag den 20/8 kl 11.00-12.20 där vi går igenom vad som komma skall, hur vi tänker med upplägg mm. Hade varit kanon om ni kunde skicka 1 per hushåll för att ta del av denna information. Tack och hej! // coaches P09 J-lag Herr U17 / U19 9 aug 2022 0kommentarer
  • Uppstart innebandy

    Efter en skön ledighet och semester närmar sig nu hösten med allt vad det innebär. Vi planerar att starta upp innebandyn igen under vecka 34. Vi har lyckats få tilldelat två träningstider i veckan. Det blir träning både torsdag och fredag kl 17-18:15 i Björlandahallen. Den första träningstiden blir således torsdag den 25 augusti kl 17:00. Vi önskar även samla alla föräldrar för ett föräldramöte i början av hösten för att samla oss kring diverse frågor som behöver diskuteras. Mer information kommer inom kort. Vi hoppas och tror att så många som möjligt vill och ämmar att fortsätta lira i vårt lag. // Tränarna gm. Jocke P-13 Innebandy 8 aug 2022 5kommentarer
  • Sommarcamp!

    Hej go vänner! Hoppas semestern är och eller har varit underbar och att ni fyllt på med massa härlig energi inför stundande höst med träningar och seriematcher(se laget.se). Vi har även ett sommarcamp som väntar vilket skall bli otroligt roligt. Nästan alla killar kunde delta vilket är fantastiskt kul. Har man tackat ja så betyder detta att jag räknar med att erat barn kommer, har ni mot förmodan fått förhinder eller får detta innan campet så hör av er till mig Martin på 0763-403109 så fort ni kan då matinköp mm skall planeras. Samma nr gäller vid ev allergi rapportering. Datumen är fredag 19/8 med samling 17.00 vid klubbstugan och pågår till ca 21.00, samt lördag 20/8 med samling 09.00 vid klubbstugan och slut ca 16.30 /17.00 ich....... Fotbolls utrustning på och vattenflaska med i väskan där mobilen gärna får ligga och vänta tills allt är slut. På fredagen får killarna pizza och på lördag blir det korv med bröd. Det kommer bli allt från tävlingar till teori och lek samt besök av A-lagsspelare. Vi kommer även ha individuella samtal med varje kille. KOSTNAD för campet är 150 kr /kille och denna summa swischas till 0704-464347 (Markus Liljegren). Märk med erat barns namn och Camp 2022. Vi håller tummarna på bättre väder än förra campet då det var ösregn 😅😅. Sköt om er så hörs och ses vi! Kram Martin med ledarkollegor J-lag Herr U17 / U19 8 aug 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter