• Unihoc - Teamsportia kväll på torsdag

    På träningen på torsdag kommer Unihoc och Teamsportia finnas på plats på vår träning. Dom har med sig provklubbor och erbjudanden lagom till säsongsstarten. Herr Innebandy 15 sep 2013 0kommentarer
  • Persson Klar!

    Då var det äntligen klart att Fredrik Persson spelar med Green Stars denna säsongen! Fredrik, som är en hårdskjutande & tung back, kommer närmast från Partille IBS men har spelat tillsammans med många i laget i Älvstranden. Vi hälsar Persson varmt Välkommen! Herr Innebandy 4 sep 2013 0kommentarer
  • Föräldramöte 11/9 kl.18:00 i Björlandahallen

    Hej på er, Onsdag 11/9 kl 18:00 är det föräldramöte och genomgång inför säsongen. Vi kommer behöva hjälp med bla: - Sekreteriat - Tränarassistans - Cafe Vi syns där och då /Tränarna Dam Innebandy 3 sep 2013 0kommentarer
  • Kort Gräscup detta år.

    Tyvärr blev det respass redan efter gruppspelet i årets upplaga av Islander Cup. Division 1-lagen Billingsfors & Alingsås blev för svåra att rubba, men seriekonkurrenterna Marstrand besegrades med 4-5 sent på lördagskvällen. Vi tar främst med oss en stundtals härlig intensitet, bra inställning samt vårt försvar. Resterande delar filar vi än mer på inför seriestarten. Imponerande spel av våra juniorer glädjer lite extra. //Capt. Herr Innebandy 25 aug 2013 0kommentarer
  • Kick off på lördag

    Nu är det dags för Kick off på lördag. Vi kör lördag 16.00- söndag ca 12.00. På meny står hamburgare på kvällen samt frukost på söndag. Alla föräldrar som hämtar på söndagen bjuds på kaffe och kaka.100kr/tjej betalas på plats. Tänk på att ta med varma kläder att sova i ( på onsdag morgon var det 9 grader). Det är ett hederligt liggunderlag som gäller inte uppblåsbara madrasser om alla ska få plats i arme tältet. (17 tjejer är anmälda)Tag gärna med en ficklampa. Ta med badkläder, det blir bastu och bad på kvällen. Ha det Linda & Anette (föräldrar represen”tanterna”) Dam Innebandy 14 aug 2013 0kommentarer
  • Visa fler nyheter